Så sitter jag här med håret invirat i en handduk och med en kopp te framför mig..

Tränat innebandy ikväll. Till en början hade jag NOLL motivation. Mitt knä har ömmat denna vecka, jag tror det är dags att uppdatera mina skoinlägg. Det lutade till att vi bara blev 4 st på träningen men till sist så dök 2 till upp. 3 mot 3.  Vi hade helt klart det bättre laget, iallafall i början och på slutet. Nångonstans i mitten lät vi de andra komma ikapp lite. :)

Fick erbjudande om att spela match på lördag. Jag tror jag hoppar spelandet men jag följer gärna med och tittar. Jag har inte spelat i ett "riktigt" lag sedan 2003 typ?!?! Nog skulle det väl gå i nödfall, men nja, en annan gång kanske :)

Nej, nu ska jag avnjuta mitt te och hoppas på att mitt magont lägger sig.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback