Jag ska lära mig att lita på min magkänsla.

För er som inte vet så var det nära att jag och Hans köpte ett hus förra veckan. I Järvsö. Vi vann budgivningen men sen så hade vi lite frågor som vi ville ha svar på och även lite vi ville villkora om (sånt som hade med frågorna att göra) men det ville inte säljarna. Sen dag 1 egentligen så har det känts som om vi bara har varit till besvär för mäklaren (ingen bra mäklare, nyskolad + att han jobbar åt L-G Berglin :S) Läget var inte helt som vi vill ha det, men ändå helt okej. Huset från 1877 så stommen är jäääääkligt gammal. Ja, för er Jarsebor så kan jag säga att det är Nygårdhs hus. (Per alltså)
Nä, min magkänsla sa ifrån och ja, därför drog vi oss ur. Och som ena parten sa " Ni har ju satt oss på pottkanten.." NO DOING BUISNESS WITH YOU blev det! Men vi är ju inte ledsen över detta utan kommer att fortsätta leta hus och hoppas att vi hittar ett som vi vill ha, och vinner budgivningen på. :) I want that Heden 66 känslan...

Jobbet trivs jag inte med. Jag känner mig så omotiverad varje morgon jag går dit. Och jag fryser! Fryser som satan varje dag där inne. :S

Nu väntar iallafall mina morötter, potatis, tomater och broccoli i ugn :)


Kommentarer
Postat av: Jess

Jaså, letar ni hus i Järvsö? : )



Pottkanten? Trodde de att ni skulle köpa det för att underlätta för dem, fast ni inte var helt nöjda?

Postat av: Malin

Ja, nå lurt verkade det vara iallafall. Vi letar hus i allt från Gävle till Järvsö :)

2008-10-03 @ 14:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback