Ps. I love you

Jag har läst boken och nu har jag även sett filmen. Till en början tyckte jag att boken var mycket bättre och i sin helhet tycker jag nog ändå fortfarande att boken är bättre. Men en bit in i filmen så var jag fast. Blödig som jag är så föll det en hel del tårar ned för mina kinder. Och "Danny" var med i filmen. Och med "Danny" så förknippar jag det självklart med Grey's anatomy. Precis som man ibland kan höra om McDreamy och McSteamy. ;)

Det är inte alltid man läser boken innan man ser filmen, men det kan vara ganska trevligt tycker jag. Självklart fattas det ju vissa bitar då man läst boken först, precis som det tillkommer fakta om man ser filmen först och läser boken sedan.

I give it a MMMM (= 4 solar, getingar eller vad du nu vill kalla det)


Åhhh.. en låt som är med i filmen. Still here. jag blir kääääär!  Passar så bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback