Jag kunde inte hitta rätt dörr..

Inatt jamade vår ena katt, Chip. Han ville ut. Det var alldeles kolsvart i sovrummet och jag kliver upp och ska gå fram till dörren, vilket jag aldrig direkt haft problem med innan, jag lyckas alltid ta mig fram. Inatt tog jag mig visserligen fram till dörren, men nu råkar det ju vara så att tänk dig en 90 graders vinkel, till höger är dörren till klädkammaren och till vänster på vinkeln har vi dörren ut till tv-rummet, alltså den dörren jag tänkt öppna. Jag räcker mig efter handtaget, får tag på handtaget, men det går ju fan inte å öppna dörren!! jag känner ju att handtaget är åt fel håll men ändå kan jag inte lyckas hitta rätt på det andra handtaget! wHOOOOT... Vart är handtaget liksom?!?!  Till slut så lyckas jag ta mig ut ur rummet iallafall och släppa ut Chip. Jag skyndade mig raskt bums ner i sängen igen men stängde inte dörren helt, bara drog igen den lite. A little bit confused..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback