Det var den helgen det..

Trots att jag hade fredagen ledigt från jobbet så jag totalt sätt var ledig torsdag, fredag, lördag och söndag så känns det som om jag inte har hunnit med så speciellt mycket ändå. :S Varför ska tiden gå så fort för?
Lördagen gick iofs åt till att åka till Sundsvall och spela innebandy. Vi förlorade med 9-12 så det var ju inte speciellt skoj, men men.. det är bara å ta nya tag. Jag hör ju egentligen inte alls till laget, jag är en extring som har turen att få spela med dem. Men.. de behöver mig :P Åkte mot Ljusdal vid 12.30 sen mot Sundsvall och hemma igen strax efter 20.00 :S 

Men efter att jag kom tillbaka till Skålbo igen så stack jag och Hans efter en stund hem till Cissi och Lars. Där blev vi sittandes från ca 21.00 till ja.. klockan hann bli 01.40 innan vi stack därifrån... Vi hade väldigt trevligt! Jag höll dock på att somna ett tag, övervägde starkt att resa mig upp och ta lite frisk luft, men sen kom vi in på något samtalsämne som fick mig att vakna till igen.  

Idag har jag gjort en tårta till Morfar Lasse som fyller 76 år idag. Grattis till honom :) Han är så snäll å go Hans morfar. Han har blivit min morfar också :) 

Klockan ringer väl vid 05.00 imorgon så det känns som att sängen är det enda rätta stället för mig att vara på just nu...

Jag säger godnatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback