Hej du lediga dag.

Idag har jag varit ledig. Skönt. Hade ställt klockan på 9.30 ungefär, jag hade lugnt kunnat sova längre, men då anticimex skulle komma kring 11 så var det bara att kliva upp. Gjorde mig iordning och vid 10.55 plingade på dörren. Han gick in, gjorde sitt och gick ut igen, besöket tog väl si sådär 5 min. Snabba puckar!
Då jag inte fick befinna mig hemma på 2 timmar åkte jag iväg till mammas jobb och sedan åkte vi och käkade lunch på Robbans. Isterband och stuvad potatis blev det. :) Gott! Jag och mamma var väl de enda i matsalsdelen av kvinnligt kön, resten var bara massa karlar. Släppte av mamma på jobbet igen och sedan drog jag till Valbo. Shopping på G. Eller så inte. Jag måste dock medge att jag fick med mig några påsar hem, MEN jag hade kunnat få med mig mycket mer, med tanke på alla presentkort jag hade med mig :) Men det blev iallafall lite nya ljus, ett par jeans, (halva priset faktiskt :P ) en tröja och en väska.

Vid 17-tiden var det drags att dra ner på stan, parkerade och sedan gick jag in på Face and body center. MASSAGEDAGS! Skönt skönt! Rygg och nackmassage blev det. Hade egentligen ett presentkort på kroppsmassage, men då jag har haft så %##"¤%¤# ont i ryggen på sistonde så valde jag att omvandla det till 2 st rygg och nackmassage istället. Skönt var det, men ack så ont det gjorde på 2 ställen, men speciellt på sidan av höften ungefär. Shit! "Du var lite spänd här" Jo tack, sa jag, det känns!!

Kvällen har bestått av tvättning ( tur var väl det, jag hade bokat fel tid, tog 15-18 fast jag trodde jag tog 18-22, så bra kollade jag efter!!) men hon som tvättade var snäll ochj lät oss ta 2 maskiner, så hon hade bokat alla 4. Var til valbo och lämnade in min mobil på lagning och sen har syrran varit här en sväng så vi köpte hem mat tillsammans.



Nu sitter jag här och funderar faktiskt på att gå och sova, för sova, det brukar nästan alltid vara skönt!

ZZZZZZzzzzzzzZZZZzzzzzzzzZZZZZzzzzzz.....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men Malin då, hur fick du till detta, tre stycken med samma text *ler* tack för trevligt lunchsällskap

2008-03-27 @ 23:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback