Ännu ett program

Söndagar 20.30 på TV4. I en annan del av köping. De är så bra! Trots att jag bara har sett 3 eller 4 program på älskar jag dem. Så himla bra. Tobbe är bäst! :)
Så, har du inget bättre för dig en söndagskväll, slå på 4:an och kolla på det!

Vi åkte till Bergby idag, åkte förbi huset, 2 gånger. Kikade även in byn. Åkte väl en 3 varv eller så :) Pappa var ju med så vi måsta visa honom hur det ser ut. Fick väldigt gott betyg.
Jag vill!Jag vill!Jag vill!Jag vill!Jag vill!Jag vill!Jag vill!Jag vill!Jag vill!Jag vill!Jag vill!Jag vill!Jag vill!Jag vill!!!

Imorgon är det jobbdax igen. Tänkte vara på jobbet strax efter 6.00, jag börjar 7.30 i vanliga fall men jag ska sluta tidigare så då tänkte jag vara ambitiös nog att börja tidigare också. Det visar sig hur fort det går imorgon bitti :)

Jag gjorde en blåbärspaj nu ikväll, det var gott, men ack så mättande! Då klarar man sig i några månader framöver från sådana gottigheter, men glassen, den ger jag inte upp!

Nej, nu får det väl räcka såhär va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback