Välkommen du härliga värme

Vaaarmt idag, och ledig är man :)

Gårdagens nöje bestod av en fest hemma hos arbetskamraten Magnus. Väl där fick vi äntligen träffa båda dessa personer vi har hört talas mycket om "brorsan och tjejen". Så nu vet vi att de finns på riktigt. Jag höll mig till vatten igår och Hans drack alkoholhaltiga drycker. De andra kände för att dra ner på krogen, det gjorde inte vi, vilket resulterade i att vi skiljdes åt i Andersberg, de åkte taxi ner på stan och jag och Hans åkte hem till oss.

Fick höra idag att pojkarna var en aningens "på" igår, eller ja kåta som Frida föredrog att kalla det. För den ena utav dem tycker jag inte att det var okej, han har ju ändå en tjej som väntade där hemma, men samtidigt blir jag faktiskt inte förvånad om jag tänker tillbaka på julfesten vi hade i november. De andra två.. ja, det kunde jag ju faktiskt ha förväntat mig. De är något speciellt med fulla killar, de lyckas sällan hålla sig speciellt diskreta.




Nä, fan för att sitta här, ut ska jag! Morsning!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback