Orättvist

Min bästa väns mamma har cancer. Den går inte att bota. Hon har ungefär ett år kvar. Hon är en så god och snäll människa. Ibland är livet bara för orättvist! Hennes båda föräldrar dog av cancer, hon själv har fått det, klart  jag börjar oroa mig för hennes barn. Min bästa vän. Jag hoppas verkligen att han klarar sig. Slipper drabbas av denna sjukdom. Det känns så svårt. Jag har aldrig haft någon jag känner som har drabbats av det. Det är knappt någon i vår släkt ( sen jag föddes) som har dött. Farfar är död, men honom träffade jag så sällan då han bodde nere på Öland. Han dog -92 och jag föddes -85 så jag har inte så starka minnen av honom. Det hann inte påverka mig så mycket. Jag vet inte hur jag kommer reagera den dagen..

Men i mitt dock bara 22-åriga liv har jag hunnit med att gå på 3 begravningar. Alla inom loppet av 2-3 år. På Hans sida, Gammelfarmor, mormor, farfar. Den sistnämnde hade stor påverkan för mig. 

Usch, mina 2 senaste inlägg har nu handlat om döden, deprimerande. 

Nä nu!

Changes... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback