denna dag

Är ledig idag. Har inte gjort ett skit. Visst klev upp i hyffsad tid, runt halv 10, käkade lite frukost, suttit mestadels vid datorn. Jag tänkte åka in till stan och kika lite, men bakdelen och stolen matchade varandra fint idag.
Tror det blir en sväng till Valbo sen iallafall. Ska köpa en bokhylla till pappas datarum.
Jag hade kunnat göra så mycket idag och istället så har jag inte gjort ett skit!
"Skjut till imorgon bara det du kan tänka ha ogjort när du dör" lyder ett ordspråk som sitter på vårt kylskåp.
Jag hade kunnat göra så mycket annat, men det gjorde ja inte. Nåväl, det får väl ske en annan dag. :)
Får lov att säga att fantasin tryter nu den med, inget intressant kommer å skrivas om jag fortsätter så jag låter bli.

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback