Idag väljer jag att dissa..

En riktig dissning vill jag idag ge till den/de som natten till idag STAL mina 3 extraljus på bilen.
Hyggligt nog lämnade de kvar muttrarna på backen! Well thanks!
Tänk att det ska vara så svårt att skilja på DITT och MITT.

Så en utav de drygaste jäkla måndagarna jag haft visade det sig att detta skulle bli. Turligt nog få gick allting väl på jobbet. Annars hade jag nog bara gett upp och åkt hem!

Till alla er där ute, ni som har barn, väntar barn, tänker skaffa barn, lär de för guds skull att skilja på MITT och DITT!

 Summering : En riktig feting dissning till idioterna som stal mina extraljus. Det enda positiva som kom ut av denna situation är att det inte blev några skador på bilen, för hade det blivit det, ja då hade ni hört mig varit ful i mun på ett annorlunda sett idag!

Piss off!

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback