Dagens bästa


Dagens bästa: Jag står och arbetar i mejeriet ( ett mejerirum, ingen utväg däifrån alltså utan man går in, runt och sen ut igen) då kommer en dam fram till mig och frågar "Hobbylim, är det hitåt det?" Tanten ser helt seriös ut varpå jag vänder mig mot henne och svarar " Neeej, då får du gå ner mot kassorna" Hon går ut ut mejeriet, stannar en bit bort, tänker till lite och får en aha upplevelse pekar med fingret och säger "kassorna" och går därifrån.
Okeeeey, tänker jag, någon gång ska ju vara den första. :)



/ Malin

Btw, Ffs, varför går det inte att gå in på hotmailen för??? Jag såg ju tidigare att jag hade fått mail, ett som jag vill se, men icke, det fungerar ej. Suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback