Inte nu igen..

Våra katter får inte vara i sovrummet så därför sover jag med dörren stängd. Elivra, ena katten kraffsade på dörren när jag låg och sov. Ofta gör hon det när hon har hört att mitt larm har ringt, vilket jag även trodde denna gång. Jag klev upp, gick in på toaletten, ställde mig i duschen och började duscha. Kollade på fönstret och noterade att det var väldigt mörkt ute..nej, kan det vara så...tänkte jag, jag duschade klart och klev ur duschen, kollade på mobilen och ser att den är 01.48!!!!! Jag var alltså påväg till jobbet kl 2 på natten. Det var bara till å försöka torka håret, göra en fläta och lägga en handduk på kudden och somna om. Suck! Att jag lyckas å kliva upp den tiden å tro att det är dags att åka till jobbet, det är inte första gången jag gjort så. Ena gången kom jag så långt att jag klädde på mig, gick ut i köket och skulle börja göra frukost och kollar på klockan i köket och inser att, näe nu jäklar är jag uppe och yrar..

You can call me confused..

Kommentarer
Postat av: Jess

HA HA HA!

Fan vad arg jag skulle vara på katten!

2008-08-17 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback