Saknar inspiration för en rubrik just nu...

Torsdag åter igen. Är gräs änka för tillfället, Hans har åkt till Uppsala för att fixa med Corollan. Idag har jag haft min lediga dag, Klev upp vid 8.30. Enda anledningen var att jag skulle skjutsa mamma till tåget (som var väldigt försenat btw), svängde förbi Hans på arbetsplatsen. Stod och pussades lite och sen.. fick jag köra Grävmaskin. :)
Jag tror jag skulle bli en fena på det!
Sen begav jag mig hem till lägenheten. började skura alla trädetaljer och sådant på vår altan. Nu är det vitt igen kan jag meddela, inte den gröna algfärgen som befann sig där tidigare.
Drog även med mig syrran till IKEA nu ikväll och införskaffade ett bord och 2 stolar att ha på altanen. Tänk ,det tog bara nästan 2 ½ år. Men nu så. Ska även upp med en hylla och köpa blommor när det börjar bli lite varmare ute, annars tar väl frosten dem. Och vi är fullt kapabla på att ta död på blommorna själva, vi behöver inte hjälp av frosten!

What else?
Jo, innebandy igår! Jag som inte varit med på flera träningar, känns det som, fast det kanske bara är två (?), men två är ju flera.. ja iallafall.. jag och Hans var duktiga och cyklade till träningen. Gick hur bra som helst och det tog inte så jäkla lång tid heller. Så mer cykling till träningen blir det! Frida fick lift på hemvägen och sen bortanför trafikljuset i Bomhus råkade jag nästan ramla, för att köra in i Hans däck, fastna där....för att sedan välta båda oss.. eller, det kanske bara var jag som föll.. ja, i vilket fall som helst så tog det stopp! Men upp igen och sen iväg.. först fick Hans laga min broms som slutade fungera :P


Jaaaaa.. det får räcka!
// M A L I N K A R L S S O N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback