Kan det vara möjligt?

Idag är Malin hemma och är sjuk. En förkylning som hastigt drog sig in över mig. Pang! Halsont! Och det som förvånade mig mest, ÖRONVÄRK. What? Sist jag hade ont i öronen måste ha varit i högstadiet någon gång tror jag. Med tanke på att jag är mejeriansvarig och vistas i kylan i princip hela dagarna så kände jag att den kombinationen inte skulle verka på ett positivt sätt idag. Så, idag blir det kurering med massa grönt te med honung. Middagen igår innehöll ganska mycket vitlök också. Det är bra att köra på de klassiska kurerna :)

Det som inte är så roligt är att jag missar innebandyn. Hade gärna velat spelat, men hade jag inte varit förkyld vet jag ändå inte om det hade gått.
Ett missöde skedde förra träningen, med ungefär 15 min kvar på träningen, jag hade världens läge att göra mål, slänger någon sin klubba, Hans halkar på den, och glider in precis så att han och jag krockar. Jag fick självfallet ta emot den största smällen (för jag hade ondast efteråt så då måste det vara så :) ) Jag krockade med min vänstra axel in i Hans bröstkorg typ.. ONT ONT ONT! Blev faktiskt en sväng till akuten, väl där fick vi åka till Familjeläkarhuset, fick en remiss därifrån till akuten för det var försent för att röntga där, tillbaka tll akuten, bort tll röntgen, sitta och vänta, träffade en läkare och åkte sen hem. " Har du värktabletter hemma? Ja svarade jag.. Se till och rör mycket på armen" Ja, sen fick vi åka hem. 00.30 var vi hemma. Det var verkligen inte så jag hade tänkt spendera kvällen, speciellt inte eftersom jag skulle med tåget 06.29 dagen efter..för å resa till Norge.


Men... det blev la bra tillslut.. :) Känner dock av axeln än.


Nu har ni fått höra mig klaga tillräckligt.. eller jag har ju bara återberättat egentligen :)

Te med honung!!

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodDag!
Hoppas du får en bra dag idag :) Om du inte har nånting att göra kan du svara på dagens fråga i min blogg :)

Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback