En ledig dag

Ja, idag är jag ledig. Skönt! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för något idag. Det är inte så kallt ute, eller mjo..kring -6 men det har ju varit kallare andra dagar. Jo men det jag skulle säga var att jag funderar på om jag ska gå ut och gå lite. En härligt uppfriskande promenad :)

Varför blir så mycket som man aldrig har tänkt sig?
Jag försöker planera något, det skiter sig.
Jag har inte planerat något, det skiter sig.
Jag måste nog ha en balans mellan att inte ha planerat och att ha planerat.  Men hur lätt är det?

Näe, nått vettigt måste ske idag, så jag tror jag börjar med att inte sitta här.... :P

Jo, jag vill skänka ett grattis till min vän Elaine som fyller 22 år idag, GRATTIS :)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman nu har jag hittat dig *kram*

2007-01-30 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback