Gävle á la Melodifestival

Ja, då har melodifestivalen kommit till Gävle. Jag och Hans var på genrepet idag. Första gången jag är på något sådant. Spännande och se hur mycket det är runt omkring än det man får se i tv-rutan.
Mina två favoriter, och jag brukar ju tippa rätt... ( :P ) gick till final. Härligt Härligt!

Nästa lördag blir det nog utgång här i Gävle. Är party hemma hos Mia först. Tror vi ska dit. Beror på om jag bestämmer mig för att jobba eller inte. Ska höra med Hans och se vad han säger.

Idag/kväll har vi möblerat om i tv-rummet. Skönt med lite förändringar. Ska kolla efter en till möbel imorgon och kanske även eventuellt en ny matta att ha under soffbordet.

That's it for now everybody!

// Malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback