Ett tag sen

Jag vet, det var ett bra tag sedan jag skrev. Jag vet inte varför, har bara inte blivit av. Eller jag har inte orkat skriva heter det....

Jag måste bara få berätta. Jag satt och kollade på schlagertoppen på aftonbladet.se och så kommer det upp en kille med låten As The One You Are. Så himla bra!! Riktigt bra låt och vilken härlig röst han har. Jag letade mig vidare till hans myspace sida, där finns det fler låtar.. *tycka om* Hoppas han vinner schlagertoppen grejset, blir känd och släpper massa skrivor. :) Så jag kan köpa dem alltså :D

Jag ska kolla på OC nu... första avsnittet nu efter att Marissa hade dött var inget bra tyckte jag, men nu börjar det ta sig igen. Så på återseende!

Det ska inte dröja allt för länge denna gång.

Hasta La Vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback